مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان تهران در محل این بنیاد برگزار شد.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل  جدید بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان تهران در محل  این بنیاد  برگزار شد که در این مراسم با تجلیل از امیرحسین روان مدیر عامل  سابق ، مهندس سید محمدکریم ربانی خواه به عنوان مدیر  جدید معرفی شد.

در این جلسه که با حضور معاونین بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور و بنیاد استان تهران بر گزار شد  ، مهندس ظریف  مدیر عامل بنیاد توسعه وعمران موقوفات کشور  گفت: از زحمات فراوان مهندس روان در طی این مدت همکاری تشکر می کنم و امیدوارم در ادامه راه ، ایشان موفقیت های روزافزونی به دست آورند.

وی ربانی خواه مدیر جدید بنیاد توسعه  وعمران موقوفات استان  تهران را فردی پرتلاش و زحمت کش معرفی کرد و گفت : با توجه به شیوه نامه جدید بنیاد ، ان شاءلله  وبه یاری خدا و توانایی های مهندس ربانی خواه و پرسنل موسسه بنیاد  تهران به زودی این مجموعه  در تحقق اهداف بلند خود و همچنین عمران و آبادانی موقوفات  موفقیت های چشمگیری به دست آورد .

ربانی خواه پیش از این مدیر عامل بنیاد توسعه عمران و موقوفات استان هرمزگان بود و سابقه ی مدیرکلی اوقاف استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز در کارنامه خویش دارد.
/2759/